مطلبی در مورد پمپ های هیدرولیک

بنا به در خواست یکی از بینندگان وبلاگ یک فایل pdf شامل ۴۴ صفحه(زبان اصلی)در مورد پمپ های هیدرولیک را قرار دادم.

امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار گیرد.ضمنا در موضوعات زیر نیز مطلب در اختیار دارم.در صورت نیاز لطفا در قسمت نظرات اعلام فرمایید.

۱ - انالیز ابعادی و مبانی ترمودینامیک و مکانیک سیالات

۲- توربین های هیدرولیک

۳-کمپرسور و فن

۴- توربین های بخار

در ضمن گرایش من جامدات است و نمیتوانم زیاد پاسخگوی دانشجویان سیالات باشم.ولی تا جایی که بتوانم کمک خواهم کرد.

با تشکر.درود بر شما

نظر یادتون نره


لینک دانلود

http://h1.ripway.com/cardesign/dke672_ch2.pdf

نظرات 8 + ارسال نظر
حیدر تیموری چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ق.ظ

مطلب قبلی شما در مورد پمپ هیدرولیکی عالی بود . لطفا در مورد کمپرسور و توربین بخار و توربین هیدرولیک هم مطالبتان را ارئه نمایید. متشکرم (دانشجوی رشته مکانیک )

محسن جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.bestcars.mihanblog.com

salam webloge galebi darid ino geddi migam
man ye khahesh dashtam
mikhastam age mishe ye matlab dar morede systeme maxima va zantya ba pasvande pdf bezarid va yeki ham dar morede talighe khodro be tore kamel mamnoon misham dar morede ye mashin khoob bashe mamnoon ba pasvande pdf
mamnooon
man montazeram felan by

اروین جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

عالی و کامل
مرسی !!

مهدی محمدی شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
خسته نباشید.من دانشجوی کارشناسی ارشد مکانیک-طراحی کاربردی هستم و سمینار پروژه من در مورد کنترل فازی است.دنبال مطالب در این مورد هستم .
خیلی خیلی ممنونم.

ابراهیم سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ

salam bar doste aziz
vaghean motshakeram doste aziz daste mareza
onidvaram ke piroz bashen
age vaght karden ye mail be man bezanid motshakeram

shahrzad شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

salam
merci ke ba in kareton be maha lotf mikonid
man daneshjo mohandesi shimi hastam va poroje payanim raje analiz abadi dar mekanik sayalat va enteghale jermo enteghgale hararate va moteasefane tahala chizi peyda nakardam mesle inke shoma matlab darid age baram befrestid mamnon misham

حامد شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

سلام خسته نباشید.من در مورد بررسی مکانیکی سیالات تراکم پذیر (گازمانند)سیالات تراکم ناپذیر (مایع مانند) و رسم مدارهای کنترلی.مطلب می خوام.پایان نامه ام.نیاز شدید دارم.

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و مفیدی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی و با نظراتت منو در بهتر کردن وبلاگم کمک کنی
در صورت تمایل به تبادل لینک هم میتونی کد لوگوی من رو توی وبلاگت قرار بدی و بهم خبر بدی تا آدرس وبلاگتو با هر اسمی که بخوای لینک کنم
موفق و پیروز باشی
مدیریت انجمن آینده سازان [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد