پخش زنده رادیو فردا

شما میتوانید رادیو فردا را بصورت زنده از این وبلاگ گوش دهید.به اخر وبلاگ مراجعه کنید.

  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضوان شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام . من درگیر انتخاب رشته هستم و مهندسی مکانیک یکی از رشته های مورد علاقمه . اما نمی دونم در آینده چقدر امکان کار تحقیقاتی در این رشته وجود داره ؟ نمی دونم بازار کارش برای خانم ها در چه حدیه ؟ راستش از دروسش احساس کردم که تا حدودی خشن و مردونه است . ممنون می شم که در صورت امکان من رو راهنمایی کنید . شاد باشید و پاینده ... .

کاوه -مدیر وبلاگ سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ

توضیحات لازم رو براتون میل کردم

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ق.ظ

جزوه کارشناسی ارشد مکانیک پارسه 85
کپی جزوه دست نویس تمامی درسهای عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد مکانیک موسسه پارسه به همراه یک عدد دی وی دی صوتی تمامی کلاسها و یا تک درس یا به صورت دی وی دی تنها به فروش میرسد. این جزوات با وسواس بسیار تهیه شده و بنده توانسته ام با یاری خدا نتیجه لازم را در کنکور ارشد 86 کسب نمایم. دوستان می توانند برای پیگیری سریع تر با تلفن بنده تماس بگیرند. اینجانب آماده هر گونه مشاوره رایگان نیز می باشم . تک درس 7000 تومان - دی وی دی تک 8000 تومان - تمامی جزوات و دی وی دی 45000 تومان
قیمت : 45000
نام : torabi
ایمیل : torabi-mech@yahoo.com
تلفن : 09354200056
موقعیت : تهران

معرفی - وبلاگ مهندسی پزشکی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.medicblog.blogfa.com

سلام
لینک کنید تا بدینوسیله امکان دسترسی عده بیشتری از علاقه مندان مهندسی پزشکی به
www.MedicBlog.blogfa.com
فراهم آید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد